تعاونی مسکن مهر بناب تا زمان تمدید پروانه و انتخاب ناظر پلمب شود/مسولان بناب در صورت عدم حل مشکل مسکن مهر به دستگاه قضایی معرفی می شوند

به گزارش بناب نیوز، ولی الله فرج اللهی در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب اظهار داشت: اینکه دولت برای تکمیل پروژه 280 واحدی مسکن مهر تعاونی 4427 بناب 75 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده و تمام خدمات زیربنایی را پای کار این پروژه برده است ولی به علت عدم همکاری اعضا و تنبلی هیأت مدیره این تعاونی متأسفانه تکمیل این پروژه به درازا کشیده و با مشکل مواجه شده است.

وی افزود: با وجود اینکه 3 سال از زمان اعتبار پروانه ساخت این پروژه 10 طبقه‌ای گذشته اما متأسفانه این پروژه در طول این مدت بدون نظارت ناظر ساختمان اجرا شده است.

فرج اللهی از عملکرد ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی به خاطر عدم نظارت بر عملکرد تعاونی 4427 و عدم تحویل به موقع پروژه انتقاد کرد و گفت: با وجود اینکه قرار بود تعدادی از بلوک های این مجتمع همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح و تحویل متقاضیان شود ولی این پروژه همچنان راکد مانده است.

رئیس شورای مسکن شهرستان بناب تصریح کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید ضمن دادن تذکرات لازم به مدیرعامل این تعاونی، در صورت عدم انجام تعهدات سریعاً نسبت به خلع ید وی و انتخاب هیأت مدیره جدید اهتمام کنند.

فرج اللهی سپس اذعان کرد: در صورت عدم حل این مشکل تا آخر سال باید مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، شهرداری و سازمان نظام مهندسی به دستگاه قضایی معرفی شوند. چرا که متقاضیان این مساکن در انتظار سکونت در این واحدها هستند.

وی  با اشاره به ضرورت نظارت بر منازل و واحدهای احداثی توسط سازمان نظام مهندسی اظهار کرد: عدم تکمیل به موقع پروژه و عدم انجام تعهدات تعاونی 4427 باعث شده آبروی شهرستان و آبروی دولت بر باد رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب در ادامه با بیان اینکه اجرای هر پروژه‌ای بدون داشتن ناظر خیانت بزرگی است؛ تأکید کرد: مسئولیت قانونی و شرعی این موضوع متوجه ما مسئولان است.

فرج اللهی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه 4 سال است تلاش می‌کنیم پروژه شهرک ولی عصر(عج) شهرستان را به شهرداری واگذار کنیم ولی به دلیل عدم همکاری برخی دوستان نتوانستیم این مهم را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: برخی از دوستان در این موضوع به جای اینکه دست مسئولان را بگیرند، پای آنها را کشیدند.