موافق شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستم

به گزارش بناب نیوز و به نقل از مهر، ضیاء الله اعزازی ملکی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت شفافیت رای نمایندگان مجلس گفت: مردم این حق را دارند که بدانند کدام نماینده به طرح ها رای مثبت داده یا منفی.

وی سپس با اشاره به اینکه مردم باید رفتار نمایندگان و کارها و فعالیت های آنها را در مجلس زیر نظر و ذره بین قرار دهند، ادامه داد: مطالبه مردم از نمایندگان باید درست باشد. بنده موافق شفافیت آرا هستم به طوری که آرای نمایندگان مجلس بعد از تصویب نهایی شفاف شود و در دسترس مردم قرار گیرد.

اعزازی ملکی همچنین با تاکید بر اینکه شفافیت عملکردها باعث کاهش فساد می شود، گفت: عملکرد شفاف نمایندگان مجلس باعث می شود که از زد و بندها جلوگیری شود، بدون شک باید نمایندگان مجلس هنگام رأی دادن منافع ملی را لحاظ کنند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی و نماینده مردم بناب در مجلس با بیان اینکه این شفاف شدن باعث می شود مردم نمایندگان را قضاوت کنند، گفت: اگر این موضوع تحقق یابد نماینده نمی تواند به نفع هر شخص و گروهی رای بدهد.

وی با اشاره به ظرفیت های استان آذربایجان شرقی گفت: باید از این ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت توسعه استان و شهرها و روستاهای مختلف آن استفاده کرد.