تبدیل ایران اسلامی به یک ابرقدرت در منطقه استکبار را ناراحت کرده است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به توان و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در منطقه اظهار کرد: دشمنان جهانخوار می‌دانند در صورت حمله احتمالی به ایران سیلی محکمی خواهند خورد و اگر هر کشوری قصد تجاوز به ایران را در سر بپروراند، جمهوری اسلامی ایران به آنها پاسخ پریشان‌کننده‌ای خواهد، داد و همه این تجهیزات نظامی بومی و حاصل دست و توان جوانان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه در مکتب توحید قیام و مقاومت دو رمز پیروزی است؛ تصریح کرد: اگر مقاومت و قیام برای خدا باشد، پیروزی صد در صد است.

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با تشریح قسمتی از آیات سوره هود افزود: در برهه‌ای که در آن قرار گرفته‌ایم، مثل این است آیات الهی با ما صحبت می‌کنند که در برابر عهد و پیمانی که با خدا بسته‌اید، بر آن ثابت قدم باشید.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی اذعان کرد: آزادمردانی که به برکت خون پاک جوانان خود در 39 سال گذشته قله‌هایی را فتح کرده‌اند که این دستاوردها روزبه روز چشم جهانیان را خیره‌تر می‌کند و خواب راحت را از چشمان آنها می‌رباید.

وی، همچنین با تشریح بخشی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته انقلاب یادآور شد: در طول دهه‌های اخیر اقداماتی که در کشور صورت گرفته، ایران اسلامی را به عروس خاورمیانه تبدیل کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اضافه کرد: جهانخواران بی‌رحم و افعی‌های زهرآگین استکبار در اطراف کشورمان حلقه و کمین زده‌اند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند که باید هوشیار و آگاه باشیم.

 باقری‌بنابی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شده است؛ گفت: استعمار از این جهت ناراحت و خواب راحتی ندارند، مخصوصاً شیاطین، لمس می‌کنند که ایران اسلامی امروز در منطقه حرف اول را می‌زند.

امام جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: امروز آمریکا ذلیل‌ترین و منفورترین دوران روزگار خود را سپری می‌کند و جمهوری اسلامی ایران اثرگذارترین دوران خود را طی می‌کند و این دستاورد کمی نیست.

 باقری‌بنابی اظهارکرد: مشکل اقتصادی، فرهنگی و  سبک زندگی داریم که بیشتر به خود مردم بر می‌گردد، اگر مردم بخواهند همکاری کنند، مشکلات قابل حل است و رهبر معظم انقلاب خط و مشی‌ها را نشان داده و چشم‌انداز 20 ساله را ترسیم کرده‌اند که تاکنون نه دولت‌ها عرضه عملیاتی کردن آن را داشته‌اند و نه مردم همکاری خوبی کرده‌اند. امروز معظم‌له خط مشی 50 ساله کشور را ترسیم کرده‌اند و در این خط مشی خودکفایی، عزت و بزرگواری ملت ایران لحاظ شده است.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب خاطرنشان کرد: اگر امروز کارنامه انقلاب و نظام اسلامی را مطالعه کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که چند برابر دوره نظام ستم شاهی در این کشور سعی و تلاش شده و به مردم خدمات ارائه شده است و قابل مقایسه نیست و ای کاش ریش سفیدان بخشی از اوضاع و احوال گذشته ها را به نسل جوان تعریف کنند.

امام جمعه بناب تأکید کرد: در شرایط فعلی باید از اندوخته‌های خود محافظت کنیم و برخی شایعات و جنگ روانی مردم را سست نکند، در چنین شرایطی باید هر چه در اختیار داریم، در اختیار ملت گذاشته و از احتکار کالا و اجناس پرهیز و اجتناب کنیم.