۹ دی روز نماد وحدت و همدلی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، امین رفیعی در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر و برنامه‌های نهم دی‌ماه شهرستان بناب با بیان اینکه مردم ایران در حماسه ۹ دی نشان دادند که پاسدار خون شهدا و حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: مردم در این روز ثابت کردند که در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

وی افزود: باید حماسه ۹ دی تبیین، تعمیق و برای همیشه ماندگار شده و فراموش نشود.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با اشاره به برنامه‌های دهه فجر افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در تلاشند تا این انقلاب ۴۰ سالگی خود را نبیند و در حال چینش انواع توطئه‌ها و پیاده کردن اهداف خود با انواع تحریم‌ها و دامن زدن به اعتراضات داخلی در حال توطئه‌چینی هستند، ولی دشمنان خیال خام کرده‌اند.

رفیعی تأکید کرد: به کوری چشم دشمنان جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را هر چه باشکوه‌تر و با عظمت‌تر برگزار خواهیم کرد.

وی سپس با اشاره به تقارن ایام‌الله دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه از مسوولان برگزاری برنامه‌های دهه فجر خواست در انجام و برگزاری برنامه‌های دهه‌فجر ایام فاطمیه لحاظ شود.

فرماندار بناب تأکید کرد: باید زمینه مشارکت مردم، تشکل‌ها و انجمن‌های مردمی در جشن‌های انقلاب فراهم و این جشن‌ها به سمت مردمی بودن سوق داده شوند.

رفیعی با بیان اینکه در طول ایام دهه فجر طرح‌های مهمی در سطح شهر و روستاهای منطقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت؛ اذعان کرد: با وجود تحریم‌های صورت گرفته در طول ۴۰ سال گذشته خدمات ارزنده‌ای در سطح کشور صورت گرفته که مسوولان شهرستان باید از طریق رسانه‌ها، نصب بنر و تشکیل نمایشگاه نسبت به اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

وی در ادامه با معرفی فرماندهی سپاه ناحیه بناب به عنوان مسوول ستاد دهه فجر و ۹ دی گفت: دهه فجر شهرستان بناب در قالب ۱۳ کمیته تشکیل و برنامه‌های خود را اجرا خواهند کرد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بناب نیز طی سخنانی در این نشست اظهار کرد: ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی بار دیگر امتحان خود را پس دادند و با بصیرت و آگاهی از نظام و انقلاب دفاع کردند.

یحیی حیدری با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ توطئه‌ای برای براندازی نظام بود؛ افزود: قطعاً هدف آنها در فتنه ۸۸ براندازی نظام بود و دیگر نباید افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند، مجدداً به آنها فرصت حضور داده شود.

وی در ادامه با تأکید بر تلاش نسبت به تبیین و تشریح ابعاد فتنه ۸۸ تصریح کرد: دشمنان نظام این بار با ترویج تشیع انگلیسی در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند که باید بیش از پیش در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.