ضرورت هم افزایی وحدت حوزه و دانشگاه در بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، در مراسم گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه که با حضور مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)، فرماندار، جمعی از اساتید، روحانیون و دانشجویان در دانشگاه بناب برگزار شد، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بناب با گرامیداشت یاد استاد شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: هر جا که وحدت حاکم بوده آن جامعه و آن قشر موفق بوده است.

حجت الاسلام عیسی رنجبر با بیان اینکه نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه بناب به عنوان سرباز حوزه علمیه برای وحدت حوزه و دانشگاه قدم هایی را برداشته است؛ افزود: تداوم وحدت حوزه و دانشگاه نیازمند تقویت گفتگو بین این دو نهاد است.

این گزارش می افزاید، دراین مراسم جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه ضمن بیان دیدگاه های خود، بر ضرورت توجه به جایگاه مقدس و برجسته اساتید در حوزه و دانشگاه تأکید کردند.

ایشان همچنین با اشاره به لزوم تقویت ارتباط و گفتگوی دانشگاه و حوزه، بر ارائه راهکار عملیاتی در خصوص حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی تصریح کردند.

سخنرانان این مراسم با تأکید بر اینکه هدف از وحدت میان حوزه و دانشگاه یک وحدت ظاهری و شکلی نیست؛ خاطرنشان کردند نگاه مشترک در مبانی، ارزش های فرهنگی و دغدغه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می تواند در تحقق یک وحدت عملی بسیار مؤثر و اثرگذار باشد.