عمده مشکلات از عدم اجرای قانون است/ مجلس به وظیفه خود عمل کند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، ضیاءالله اعزازی ملکی در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان در جمع مسئولان و جمعی از بسیجیان شهرستان بناب با اشاره به مقایسه شرایط کنونی کشور با دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: با تشبیه دوران کنونی به دوران دفاع مقدس توسط برخی دولتمردان، مسئولان نیز باید مثل دوران دفاع مقدس عمل کنند.

وی با اشاره به نکات مهم و ارزشمند بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری افزود: معظم له به این موضوع تأکید کرده‌اند که کارها را باید به جوانان سپرد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عمده مشکلات حاکم بر کشور از عدم اجرای قانون است و با طرح این موضوع نباید تمام ذهنها به سمت دولت معطوف شود؛ تمام آحاد جامعه در آن سهیم هستیم.

اعزازی ملکی بیان کرد: اگر بخواهیم فرمایشات مقام معظم رهبری در این بیانیه عملیاتی شود، قوای سه گانه و مردم در کنار آن ها باید به نکات آن دقت نموده و در عمل به آن پیشقدم باشند.

وی با اشاره به برخی مشکلات اساسی در کشور تأکید کرد: گرچه تحمل مردم عزیز بسیار بالاست ولی با وجود همه مشکلات مجلس نیز باید به وظیفه نظارتی خود عمل کند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم گفت: عدم انجام وظیفه نظارتی به یک آفت در تمام ادوار مجلس شورای اسلامی تبدیل شده است!

اعزازی ملکی در عین حال تصریح کرد: استیضاح رئیس جمهور هیچ ایرادی ندارد و آن را قانون بر عهده نمایندگان مجلس گذاشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یک سال طول کشید تا طرح استیضاح رئیس جمهور در مجلس طرح شود و متأسفانه وقتی حرفی از استیضاح به میان می‌آید انگاز چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد در حالی که این کار جزو وظایف نمایندگان است.