بیانیه گام دوم انقلاب روحیه خودباوری را در جامعه شکوفا می‌کند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، عمران دوستی در نشست مجمع عالی بسیجیان شهرستان بناب با بیان اینکه عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده می‌تواند روحیه امید و خودباوری را در جامعه بخصوص در میان نسل جوان شکوفاتر کند، اظهار داشت: این بیانیه یک سند و راهبرد مهم برای 40 سال دوم انقلاب است که مقام معظم رهبری با دوراندیشی و درایت آن را به عنوان نقشه راه کشور تبیین و ابلاغ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: باید در مدارس و دانشگاه‌ها مفاد این بیانیه بخصوص بخش مربوط به خودباوری و اتکاء به توانمندی‌های داخلی کشور برای دانش‌آموزان و دانشجویان که آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوند؛ تبیین شود.

این فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است که در 40 سال توانستیم دشمن را عقب برانیم و در 40 سال آینده نیز باید آن را تعقیب کنیم از این رو دشمن توانایی رویارویی نظامی نداشته و با جنگ نرم به جنگ با جمهوری اسلامی آمده است و مردم ایران با پیروی از رهنمودهای معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشت.

دوستی اذعان کرد: از نکات مهم دیگر در این بیانیه تأکید بر حفظ امید و نگاه خوشبینانه در جامعه است و اهمیت این مقوله از آنجاست که دشمنان قصد دارند با تزریق روحیه ناامیدی و ناکارآمدی به جامعه مشکل تراشی کنند که باید با این ترفندها مقابله کرد.

این گزارش حاکی است، در ادامه این نشست بیانیه مجمع عالی بسیجیان بناب که با موضوع بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب تنظیم شده بود، قرائت شد.

در این بیانیه ضمن قدردانی از تلاش‌های تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی آمده است:« مسئولان با در نظر گرفتن بیش از پیش فرامین و دغدغه های مقام عظمای ولایت و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اقدامات مقتضی را معمول دارند.»

همچنین در این بیانیه تأکید شده است:« ما بسیجیان شهرستان بناب همانند بسیجیان ایران اسلامی با شهدا عهد و پیمان می بندیم که در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس شهدا در صیانت از حریم ولایت و پاسداری از فرامین معظم له غفلت نورزیده و تا این پرچم مقدس را به دست صاحب بر حقش حضرت ولی عصر(عج) نسپرده‌ایم، از پای ننشینیم.»