با تحریم سپاه آمریکای منزوی، منزوی‌تر شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالمجید باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین دشمن‌شکن جمعه شهرستان بناب ضمن اعلام این مطلب به دشمنی خباثت‌آلود آمریکا با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند مردم ما را به زانو درآورند، خصوصاً آمریکای خبیث که در 40 سال اخیر همه تلاش خود را کرده و همواره سرشان به سنگ خورده است.

وی با بیان مصادیقی از دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران و ملت‌های آزاد منطقه از جمله اعمال سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه و نیز تقویت و ایجاد داعش اذعان کرد: آمریکایی‌ها اخیراً هم کار ذلیلانه‌ای کردند و سپاه پاسداران را که افتخار نظام جمهوری اسلامی و موجب امنیت در منطقه است، به عنوان سازمان تروریستی اعلام کردند.

خطیب موقت جمعه بناب و مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان ضمن محکوم کردن اقدام ذلیلانه آمریکای جنایتکار در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی تصریح کرد: همه می‌دانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس در خدمت مردم بوده است و این سپاه بود که جلوی گسترش توطئه خطرناک آمریکا در ایجاد و گسترش داعش را گرفت، اگر خدمات نیروهای سپاهی نبود، الان داعش در دنیا فراگیر می‌شد.

باقری‌بنابی با اشاره به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی که فرمودند«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»؛ اذعان کرد: در زمانی که این کشور هیچ امکاناتی نداشت، صدام و حامیان وی را شکست دادند و حال که جمهوری اسلامی در سایه فرزندان برومند خود به دستاوردهای بزرگی دست یافته است، هیچ ابرقدرتی توان رویارویی با رزمندگان اسلام را ندارد.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بر کمک‌رسانی مردم به سیل‌زدگان کشور توصیه و تأکید کرد.
بنابر این گزارش، مردم شهرستان بناب نیز همزمان با مردم سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با شرکت در راهپیمایی وحدت و همدلی خود را با سپاه پاسداران به نمایش گذاشتند.

مردم بناب در این راهپیمای با شکوه ضمن محکوم کردن اقدام غیرقانونی رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شکوه و وحدت خود را با سپاه مقتدر و سرافراز به نمایش گذاشتند.

مردم بناب همچنین با حضور وحدت‌بخش خود در این راهپیمایی علیه اقدام ننگین رئیس جمهور منفور آمریکا و رژیم کودک‌‌کش صهیونیست، فریاد یکپارچه «همه سپاهی هستیم»سر دادند تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی اعتراض خود را از این حرکت احمقانه رئیس جمهور دیوانه آمریکا علیه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی یعنی«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به جهانیان نشان دادند.