بناب، شهرستان نخست آذربایجان شرقی در ایجاد اشتغال شد
به گزارش بناب نیوز به نقل از ایرنا، امین رفیعی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب با تقدیر از تلاش های اعضای این کارگروه، اظهار داشت: سال گذشته ایجاد 2 هزار و 900 شغل، سهم شهرستان بود که با ثبت یکهزار و 967 نفر در سامانه «رصد» این رتبه را بدست آمد. 
وی ابراز امیدورای کرد؛ امسال نیز که به عنوان رونق تولید نام گذاری شده است، شاهد افزایش ایجاد اشتغال در شهرستان بناب باشیم.
رفیعی افزود: در بخش روستایی نیز به رغم وجود مشکلات، 11 میلیارد و 430 میلیون تومان برای اشتغال روستایی در این شهرستان اختصاص یافته که 15 میلیارد و 840 میلیون تومان آن جذب و برای 411 نفر زمینه اشتغال فراهم شد.
به گفته رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بناب، به رغم اینکه این شهرستان با 28 روستا جزو کوچک ترین شهرهای استان از نظر مساحت است ولی رتبه پنجم آذربایجان شرقی در اشتغال روستایی را به خود اختصاص داده است.
رفیعی سپس از خرید 20 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان در سال گذشته خبر داد و افزود: دولت برای خرید گندم از کشاورزان برنامه دارد و از آنجایی که گندم جزو کالاهای راهبردی است از این رو برخی شایعات در خصوص خرید گندم صحت ندارد و دولت اجازه نخواهد داد این کالای راهبردی در کشور به دست واسطه ها و دلالان بیفتد.