مدارس مختلط در شهرک ولیعصر بناب/ وضعیت آسفالت معابر بناب باعث آبروریزی است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، امین رفیعی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری بناب با بیان اینکه این مبلغ در قالب 13 پروژه عمرانی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی در محلات سکونتگاه‌های غیر رسمی هزینه خواهد شد؛ اظهار داشت: قرار است با تخصیص حداقل 20 درصد اعتبارات فوق مراحل اجرایی این پروژه‌ها آغاز شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه 3 میلیارد ریال اعتبار برای جابه‌جایی 120 تیر برق در محلات سکونتگاه‌های غیر رسمی همچنین بافت‌های فرسوده اختصاص یافته است که امیدواریم امور برق شهرستان با اولویت‌بندی محلات نسبت به جابه‌جایی تیرهای برق اقدام کند.

رئیس ستاد بازآفرینی شهری بناب با انتقاد از وضعیت نامناسب آسفالت در معابر اصلی این شهر یادآور شد: در گذشته برای آسفالت معابر در بناب توجه چندانی صورت نگرفته و وضعیت آسفالت معابر بناب باعث آبروریزی است.

رفیعی همچنین خاطرنشان کرد: با وجود اینکه هنوز یک‌سال از آسفالت خیابان آب شمالی در بناب نمی‌گذرد، به جهت کیفیت پایین آسفالت و عدم پیگیری مسوولان امر آسفالت از بین رفته است که امیدواریم شهرداری و راه و شهرسازی با انجام آزمایشات لازم جلوی هدر رفت بودجه را بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب نیز در این جلسه از اختصاص 11 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مدرسه در محله آغداش خبر داد و گفت: این مدرسه 6 کلاسه بوده که به 12 کلاسه تبدیل شده است.

محمود قهرمانی با اشاره به کمبود مدرسه در سکونتگاه‌های غیر رسمی شهر افزود: در دیزج شمالی تنها یک مدرسه داریم که جوابگوی نیاز منطقه نیست و در صورت امکان اعتبار لازم برای احداث مدرسه جدید در این محله در نظر گرفته شود.

مدیر آموزش و پرورش بناب در ادامه اذعان کرد: در شهرک ولی عصر(عج) بناب با کمبود شدید فضای آموزشی مواجه هستیم و در این شهرک دانش آموزان به‌صورت مختلط به مدرسه می‌روند که رسماً اعلام می‌کنم ما در این خصوص مشکل داریم.