تولید 230 هزار تن انواع محصولات باغی و زراعی در شهرستان بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، امین رفیعی در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید جهادکشاورزی شهرستان بناب که با حضور سیدعلی مختاری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی برگزار شد، به بحران آب به‌خصوص در بخش کشاورزی شهرستان بناب اشاره و اظهار کرد: طی چند سال اخیر به دلیل خشکسالی دچار تنش آبی بودیم که بارندگی‌های اخیر تا حدودی شرایط را بهبود بخشید.

وی با اشاره به استقبال خوب کشاورزان منطقه برای تبدیل باغات و مزارع کشاورزی به آبیاری قطره‌ای خاطرنشان کرد: سال گذشته به دنبال استقبال خود کشاورزان یک‌هزار هکتار از اراضی کشاورزی به آبیاری قطره‌ای مجهز شد.

فرماندار بناب در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از خدمات حسینعلی فتحی مدیر سابق جهادکشاورزی شهرستان برای روح الله خیری مدیر جدید جهادکشاورزی در شهرستان بناب آرزوی موفقیت کرد.

رفیعی ترغیب و تشویق کشاورزان برای اجرای طرح‌های آبیاری قطره‌ای، برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویج، حمایت از توسعه کارخانجات تبدیلی و در نهایت تکریم ارباب رجوع و کشاورزان و باغداران را به عنوان مطالبات شهرستان از مدیریت جدید جهادکشاورزی خواستار شد.

روح الله خیری مدیر جدید جهادکشاورزی بناب، پیش از این مسوولیت امور اراضی جهادکشاورزی شهرستان عجب‌شیر را عهده‌دار بوده است.