وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی و راهسازی بناب بازدید کرد

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عصر دیروز با هدف بررسی روند تکمیل دو پروژه پل میدان معلم و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت وارد شهرستان بناب شد.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی روند تکمیل این دو پروژه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پل میدان معلم و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت جزو پروژه‌ای مهم ملی محسوب می‌شوند که تمام تلاش خود را برای بهره برداری هر چه زودتر آنها به کار خواهیم بست.

نماینده مردم بناب در مجلس نیز در این بازدید با بیان اینکه پروژه‌های مذکور بناب پیشرفت فیزیکی خوبی دارد، ادامه داد: بیشتر طرح‌های ملی به دلیل نبود اعتبارات متوقف شده اند ولی با پیگیری‌های بسیار زیاد تا به امروز توانسته ایم پروژه پل میدان معلم را تا ۹۲ درصد و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت را تا حدود ۸۰ درصد تکمیل کنیم.

ضیا الله اعزازی ملکی با تاکید بر اینکه دولت به دلیل فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا از لحاظ اعتبارات محدودیت‌های زیادی در چند سال اخیر دارد، گفت: برخلاف سایر پروژه‌های ملی پل میدان معلم و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت بناب از جمله طرح‌های بودند علی رغم مشکلات مالی پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم این پروژه‌ها به زودی به بهره برداری برسد.

گفتنی است پروژه پل میدان معلم در حال حاضر پیشرفت ۹۲ درصدی دارد که با پیگیری‌های خوب انجام شده از طرف مسئولان شهرستان این پل به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.