مبارزه با مواد مخدر از اولویت های ناجا است / کشف بیش از 200 کیلوگرم مواد مخدر در بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، فرمانده نیروی انتظامی بناب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با تأکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان یکی از اولویت های اصلی و مأموریت های اصلی نیروی انتظامی است؛ گفت: در جریان سال 97 یکصد و سی و یک طرح پاکسازی در مناطق آلوده و محورهای مواصلاتی انجام شد که 416 توزیع کننده مواد مخدر و قاچاقچی دستگیر شدند.

سهراب شفقی اضافه کرد: در سال گذشته مقدار 222 کیلو و 312 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و 810 معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

به گفته وی، در 3 ماه گذشته نیز 36 طرح پاکسازی در نقاط آلوده و محورهای مواصلاتی شهرستان اجرا که طی آن ها 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، 129 نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و 347 نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر شده‌اند.

این افسر انتظامی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های اداره اطلاعات و سپاه پاسداران شهرستان در انجام عملیات‌های متعدد و کشف مواد مخدر افزود: سه سال پیش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور دبیر وقت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تشکیل یافته بود، مصوب شد یک دستگاه خودرو از طریق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در اختیار نیروی انتظامی شهرستان قرار گیرد که تاکنون این موضوع محقق نشده است.

شفقی در ادامه یادآور شد: نیروی انتظامی شهرستان بناب تنها با یک دستگاه خودرو اقدام به انجام عملیات های متعدد در امر مبارزه با مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان می کند که تنها یک دستگاه خودرو کافی نیست.