امانتداری و قانون مداری مهمترین تعهد مجریان انتخابات است

به گزارش بناب نیوز به نقل از ایرنا، مرتضی محمدزاده در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به شرایط جدید حاکم بر کشور بویژه بعد از خروج یک جانبه آمریکا از برجام و تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی بین آحاد مختلف مردم تأکید کرد.
وی همچنین با اشاره به سقوط پهپاد آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: آمریکا و دشمنان نظام ایران اسلامی سعی دارند با انواع تحریم ها به مردم فشار وارد کنند.
محمدزاده بیان کرد: در نظام مدیریت مؤلفه هایی وجود دارد که یکی از شاخص هایی که برای مدیر سیاسی نیاز است، درک حساسیت های زمانی حاضر است و برخلاف تحلیل های عامیانه واقعیت های جامعه در سطح جامعه تبیین نشده است.
مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی نهادینه کردن نقد منصفانه به جای تخریب و سیاه نمایی را اصلی ترین عامل پیشرفت و پیش نیاز عبور موفقیت آمیز از مشکلات کنونی کشور دانست.
محمدزاده ارایه تحلیل های واقعی از جامعه را وظیفه اصلی مدیران برشمرد و خاطرنشان کرد: مدیران سیاسی در زمان ارائه عملکرد و گزارش کارکرد مدیریت سیاسی خود را مورد لحاظ قرار دهند؛ چرا که صرفاً مأموریت یک مدیر و بخشدار مرکزی این نیست که گزارش آسفالت و بازگشایی معابر را ارائه نماید.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر جامعه را صحیح مدیریت نکنیم و بر اساس واقعیت مردم را آگاه نسازیم، سیاه نمایی بر جامعه غلبه خواهد کرد.
محمدزاده اضافه کرد: از این رو، برگزاری انتخابات سالم، قانونی و شفاف با مشارکت حداکثری آحاد جامعه دغدغه اصلی وزارت کشور و استانداری بوده و ستاد انتخابات استان این مهم را با رعایت کامل امانتداری از سوی کلیه عوامل اجرایی عملیاتی خواهد کرد.
فرماندار بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از سیمای شهرستان بناب گفت: وجود روحیه تلاشگری و کار و کوشش در بین مردم شهرستان بناب زمینه ساز شکوفایی و پیشرفت شهرستان در بخش های مختلف است.
امین رفیعی افزود: جلب رضایت مندی مردم جزو وظایف اصلی مسئولان است و باید در راستای تقویت این موضوع کوشش کنیم.
گفتنی است در این جلسه از زحمات ناصر عباس زاده بخشدار سابق بخش مرکزی بناب تقدیر و محمد پورناجی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

پورناجی با 27سال سابقه کار بخشدار سابق ممقان و رئیس کارگزینی استانداری را در کارنامه خود دارد.