در بناب جرایم خشن نداریم / رشد تکدی گری سازمان یافته در بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، فرمانده نیروی انتظامی بناب در نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بناب با بیان اینکه در سایه تلاش و همکاری مردم و مسئولان شهرستان در بناب جرایم خشن نداریم؛ گفت: احساس امنیت بالاتر از خود امنیت است و به همین خاطر شاهد امنیت پایدار در این شهرستان هستیم.

سهراب شفقی با اشاره به ضرورت نصب دوربین مداربسته در ورودی و خروجی بازارهای بناب برای ایجاد امنیت و آرامش بیشتر، خواستار تقویت و افزایش نگهبانان محلات شد.

وی تصریح کرد: وجود پارک فدک و قرار گرفتن شهدای گمنام در این محل ظرفیت و پتانسیل خوبی برای این شهرستان است و برای اینکه مردم حاضر در این پارک با آرامش خاطر بیشتری از طبیعت استفاده کنند ضروری است شورای اسلامی شهر و شهرداری نسبت به ایجاد پارکینگ خودرو در کنار پارک اقدام کنند.

این افسر انتظامی سپس با بیان اینکه تکدی گری سازمان یافته در این شهرستان درحال رشد است؛ افزود: متأسفانه وجود متکدیانی از سایر شهرهای کشور در این شهرستان بخصوص در میدان معلم چهره این شهر را نازیبا می کند که نیروی انتظامی آماده است نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کند ولی بایستی مسئولان امر نسبت به تحویل و ساماندهی موضوع اقدام نمایند.

شفقی در ادامه با اشاره به ضرورت آموزش فرهنگ ترافیک و استفاده از کلاه ایمنی بر ضرورت برگزاری همایشی در این خصوص و اهدای کلاه ایمنی به شرکت کنندگان جهت فرهنگ سازی بیشتر تأکید کرد.