امام جمعه بناب: نباید محو امان‌نامه‌ شمرهای زمانه شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در سایه درس آموزی از اباعبدالله الحسین (ع) و حادثه کربلا پیروزی نهایی از آن ملت ایران خواهد شد، اظهار داشت: امام حسین (ع) تمام هست و نیست خود را برای نجات و هدایت بشر در طبق اخلاص گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه منطق امام حسین (ع) منطق انسانیت، شرف و مردانگی است؛ اذعان کرد: امروز ما باید همان راه و مسیر را انتخاب کنیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه هر یک از ائمه اطهار(ع) حضرت امام حسین (ع) را چراغ هدایت و کشتی نجات قلمداد کردند؛ اضافه کرد: اگر به درستی از تاریخ کربلا استفاده کنیم، حادثه کربلا و قیام امام حسین (ع) موجب وحدت بیشتر جامعه خواهد بود و اگر چنانچه از اهداف قیام آن حضرت فاصله بگیریم حتماً مسیر امام حسین (ع) را به درستی دنبال نکرده‌ایم، از این رو حرارتی که امام حسین (ع) در قلب اهل ایمان به وجود آورده است، تا قیامت از این حرارت کاسته نخواهد شد.

باقری‌بنابی خاطرنشان ساخت: افسوس و صد افسوس، کسانی که هم دیروز و هم در روزگار کنونی قیام امام حسین (ع) را غلط تفسیر و تحلیل کرده و می‌کنند و کج نتیجه‌گیری می‌کنند، درست دنباله همان‌هایی هستند که به جای بیعت با آن حضرت دنبال بیعت با حجاج بن یوسف‌های معاصر و امروزی هستند و در صدد بیعت با آمریکا و اروپا هستند.

وی یادآور شد: هنوز کسانی که از نفس برجام بی‌جان انتظار معجزه دارند، حاشا از مسئولان دلسوز در داخل کشور، با امیدهای کاذب در قبال تمام بدعهدی‌های آنها محو امان‌نامه شمر هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: امان‌نامه این انقلاب در ضمانت و روی میز مقدس مهدی فاطمه (عج) است و قطع به یقین بدانید انقلاب شما مردم صبور و مقاوم نسخه برگرفته از قیام کربلاست.

باقری‌بنابی با اذعان به اینکه در کشور مشکلات اقتصادی داریم؛ گفت: این مشکلات در اثر فشارهای دشمنان است و مسوولان نیز کوتاهی‌هایی داشته‌اند و ریشه برخی از این مشکلات نیز به خود مردم بر می‌گردد که با احتکار برخی کالاها این شرایط را به‌وجود آورده‌اند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب آسایش و آرامش حاکم را مدیون امنیت حاکم دانست و از سپاه پاسداران، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) که این امنیت را به‌وجود آورده‌اند، تقدیر و تشکر کرد و اضافه شد: در تمام عبادت‌های ما نیروهای امنیتی سهیم و شریک هستند.