امام جمعه بناب: حجت بر مسئولان شهرستان بناب تمام است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان بناب و آیین تودیع و معارفه مسئول ستاد اقامه نماز این شهرستان که با حضور اسدالله ضیایی مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان‌شرقی و البته در غیاب رئیس قبلی ستاد برگزار شد، با بیان اینکه آنطور که شاید و باید نتوانستیم نماز را در جامعه ترویج کنیم؛ اظهار کرد: با وجود اینکه هزینه‌های زیادی صرف شده ولی باز در عمل مانده‌ایم.

وی افزود: با وجود حوزه علمیه و عالمان وارسته در این شهرستان حجت بر مسئولان این شهرستان تمام است و در سراسر کشور شهرستانی نمی توانید پیدا کنید که اینقدر امکانات معنوی داشته باشد و ادارات بای به امر برپایی نمازهای باشکوه جماعت اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و فرماندار نیز باید نظارت لازم را در این خصوص داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب همچنین با بیان اینکه ما مسئولان بیشتر از دیگران در امر نماز کوتاهی کرده‌ایم و باید مورد سرزنش و ملامت قرار بگیریم؛ تصریح کرد: باید به نماز حریم و حرمت قائل شد و در ترویج آن نیز اهتمام کرد.

باقری بنابی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ناصر بزازبنابی مسئول اسبق ستاد برای سیدرضا حسینی مسئول جدید ستاد اقامه نماز شهرستان بناب در انجام مسئولیت خطیر خود آرزوی موفقیت کرد.