مدیران باید بهترین مکان اداره را به نمازخانه اختصاص داد

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، اسدالله ضیایی امروز در جلسه ستاد اقامه نماز بناب و نیز آیین تودیع و معارفه مسئول ستاد اقامه نماز این شهرستان که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، با بیان اینکه فرمایش امام راحل(ره) که«مجلس در رأس امور است»؛ اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است و باید کسانی که دغدغه نماز داشته و به آن اهمیت می دهند، آن ها را به مجلس بفرستیم.

وی در خصوص اقامه نماز جماعت و توجه به فرهنگ نماز بر ضرورت تجهیز نمازخانه ادارات تأکید و افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید به نمازخانه زیبا مجهز باشند تا زیبایی نمازخانه‌ها موجب رغبت در بین کارمندان برای برگزاری نماز جماعت شود و شهرداری‌ها نیز در احداث پارک‌‌های تفریحی و احداث مجتمع‌های مسکونی به نمازخانه آنها توجه ویژه داشته باشند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مدیران و مسئولان ارگان‌های دولتی باید بهترین مکان اداره را به نمازخانه اختصاص داده و خود آنها نیز با حضور در نماز جماعت زمینه شرکت همه کارکنان و کارمندان خود را در این فریضه مقدس فراهم کنند.

ضیایی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ناصر بزازبنابی، سیدرضا حسینی را به عنوان مسئول جدید ستاد اقامه نماز شهرستان بناب معرفی کرد.