انتظار 11 ماهه مردم بناب به پایان رسید!

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، بعد از گذشت حدود 11 ماه از انتصاب دکتر محمدرضا پورمحمدی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، نماینده عالی دولت در این استان به انتظار یازده ماهه مردم بناب پایان داده و روز پنج شنبه هفته جاری برای بررسی و رفع مشکلات شهرستان به این خطه شهید پرور و قهرمان پرور سفر می کند که این اولین سفر رسمی استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان بناب پس از انتصاب ایشان به استانداری است.

بدین ترتیب مسئولان و مردم شهرستان بناب روز پنج شنبه میزبان استاندار محترم و جمعی از مسئولان و مدیران استان خواهند بود.

بر اساس این گزارش، بعد از استقبال مردم و مسئولان از استاندار آذربایجان شرقی، دکتر پورمحمدی و هیأت همراه با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گلگون کفن برنامه های خود را در این شهرستان آغاز خواهند کرد.

بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی از جمله بازدید از مجتمع فولاد صنعت بناب و همچنین بازدید از شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد علویان از برنامه های حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان بناب خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان آذربایجان شرقی سپس در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب شرکت کرده و پس از آن برگزاری نشستی با نخبگان این شهرستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه وی به شهرستان بناب خواهد بود که امیدواریم این سفر منشأ خیر و برکت برای شهرستان باشد.

لازم به ذکر است، پیش تر شایعه شده بود که همزمان با سفر استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان بناب و به پایان رسیدن انتظار 11 ماهه مردم بناب برای دیدار با ایشان، پل روگذر میدان معلم بناب افتتاح و انتظار 10 ساله مردم برای تکمیل این پل پایان می پذیرد که به دلیل وجود برخی نواقصات زمان افتتاح این پروژه به روزها و شاید هفته های آتی موکول شد.

گفتنی است، محمدرضا پورمحمدی 12 آذرماه سال 1397 با تصویب هیأت دولت و با حکم وزیر کشور به عنوان چهاردهمین استاندار آذربایجان شرقی منصوب و مشغول به کار شد.