انتقاد نماینده بناب از روند کند اجرای عملیات نیروگاه سهند بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، ضیاءالله اعزازی در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی شهرستان بناب که با حضور محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از مدیران کل استان، فرماندار و نیز مدیران واحدهای تولیدی شهرستان برگزار شد؛ با تقدیر و تشکر از همکاری مسئولین استانی دراجرای پروژه های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: برخی طرح‌های عمرانی که در شهرستان بناب در حال اجراست، در سطح کشور بی‌نظیر هستند و در کل کشور نظیر این پروژه‌ها را نداریم.

وی افزود: ظرف دو سال گذشته نزدیک به 300 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه استادیوم ورزشی 15 هزار نفری بناب جذب شده است.

اعزازی ملکی ضمن تقدیر و تشکر از دولت بخاطر کلنگ‌زنی اجرای فازهای 3 و 4 نیروگاه سهند بناب که همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی اتفاق افتاد؛ تأکید کرد: متأسفانه روند اجرای این پروژه تا حدودی کند است که امیدواریم در تکمیل این پروژه تسریع شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود از کمبود استخر شنا در این شهرستان به عنوان مشکل یاد کرد و افزود: با توجه به زیرساخت های موجود در مجتمع ورزشی بناب امیدواریم نسبت به احداث یک استخر در این شهرستان اقدام شود.