بسیج در تمام عرصه ها به پیشرفت و آبادانی کشور کمک کرده است

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، امین رفیعی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج، راهپیمایی ۱۳ آبان و رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان با بیان اینکه تفکر و روحیه بسیجی از ابتدای انقلاب موجب پیشرفت کشور در تمام عرصه ها شده است، اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال از تشکیل انقلاب می گذرد و باید جشن چهل سالگی تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) با شکوه تر از سالیان قبل برگزار شود.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه فعالیت های بسیج تنها در حوزه نظامی گری نیست، گفت: امروز بسیج در یاری رساندن به محرومین و کمک به انجام پروژه های بزرگ ملی پیش قدم است و با کمترین تجهیزات بزرگترین دستاوردها را برای کشور به ارمغان می آورد.

وی با بیان اینکه رزمایش گردان های بیت المقدس امسال نیز در تاریخ های ۹ و ۱۰ آبان در بناب برگزار خواهد شد، افزود: از تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی درخواست داریم با استفاده از امکانات و ظرفیت های خود از این رزمایش حمایت کرده و حضوری فعال در آن داشته باشند.

رفیعی در بخش دیگر سخنان خود به ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی تنها مختص قشر دانش آموز نمی شود و تمام آحاد مردم می بایست در این راهپیمایی شرکت کرده و به جهانیان وحدت و یکپارچگی کشور را نشان دهند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان به دنبال حذف راهپیمایی هایی ملی همانند ۱۳ آبان در این کشور هستند، گفت: چهل سال است که مردم به دشمنان نشان داده اند که صاحبان اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و اجازه نخواهند داد کسی در امورات این کشور دخالت کند.