ایجاد پایگاه های استعدادیابی دوچرخه سواری در آذربایجان شرقی

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، ایوب بهتاج در همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب ضمن تقدیر و تشکر از تمام دستگاه های اداری و واحدهای تولیدی شهرستان بخاطر همکاری در برگزاری این همایش گفت: استفاده از وسیله دوچرخه به عنوان یک فرهنگ تبدیل شده و مردم بناب در این خصوص پیشرو هستند.

وی افزود: بیست و یکمین همایش بزرگ دوچرخه سواری بناب باید یک خروجی داشته باشد، از امروز استارت ایجاد پایگاه استعدادیابی دوچرخه سواری استان آذربایجان شرقی در رده های سنی ۱۲ الی ۱۵ سال زده می شود و با توجه به اینکه پتانسیل های این شهرستان در بحث دوچرخه سواری بالاست، امیدواریم بین اعضای تیم دوچرخه سواری استان چندین ورزشکار و دوچرخه سوار بنابی را شاهد بوده و از بناب شاهد عضو در این تیم باشیم.

بر پایه این گزارش، فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز در این همایش ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مردم بناب در این همایش عظیم اظهار کرد: دوچرخه نیز جزو وسائط نقلیه محسوب شده و شهروندان باید در استفاده از این وسیله نقلیه مقررات راهنمایی و رانندگی را لحاظ کنند.

سرهنگ سهراب شفقی افزود: متأسفانه در سال جاری بیش از ۵۰ درصد تصادفات فوتی درون شهری در بناب را دوچرخه سواران تشکیل می دهند که امیدواریم با تعیین مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری شاهد کاهش آمار تصادفات دوچرخه سواری و فوتی باشیم.