تهدید رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب برای کناره‌گیری از مسئولیت

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، سید مجید یزدانی در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری بناب که با حضور مهدی اسحقی‌نژاد معاون ستاد بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و اعضای این ستاد در شهرستان بناب ترتیب یافته بود با اشاره به اینکه بناب به‌عنوان شهر دوچرخه‌ها شهرت دارد؛ اظهار داشت: امیدواریم در تمام پروژه‌هایی که در محلات هدف سکونتگاه‌های غیررسمی اجرا و تعریف می‌شود، بحث دوچرخه نیز در این طرح‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی با انتقاد از واگذاری اعتبارات سالن ورزشی در یکی از محلات هدف به شهرداری گفت: قرار نیست با یک تصمیم سالن ورزشی را از دست اداره ورزش و جوانان گرفته و آن را به شهرداری واگذار کنیم.

وی اضافه کرد: ورزش یک کار تخصصی است و باید اجرا و اداره مکان‌های ورزشی را نیز به اهل فن بسپاریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب با اعلام اینکه از انتقال اعتبارات این سالن ورزشی که یک میلیارد تومان است، از اداره ورزش و جوانان به شهرداری شدیداً گلایه‌مند هستم و به آن اعتراض می‌کنم.

یزدانی با طرح این پرسش که آیا در سایر شهرهای استان نیز اجرای این پروژه به شهرداری‌ها انتقال یافته است؟ و قرار شده شهرداری ادامه طرح را تکمیل کند؛ تصریح کرد: اگر نتوانم از این موضوع دفاع کرده و طرح را به‌نام اداره ورزش و جوانان در آورم، از مسوولیت خود کنار خواهم کشید.

وی خاطرنشان ساخت: زمین برای اجرای این طرح آماده است و شورا و شهرداری نیز باید نسبت به واگذاری زمین آن اقدام کنند.

 فرماندار شهرستان بناب با ارائه توضیحاتی در این خصوص ادامه داد: بنده و مجموعه شهرستان به موضوع به عنوان نگاه شهرستانی نگاه می‌کنم و از آنجایی که اعتبارات این طرح بصورت شناور است، از این رو در صورت عدم جذب به موقع اعتبار، سایر شهرستان‌ها این اعتبار را هزینه خواهند کرد.

امین رفیعی تصریح کرد: در صورت تأمین زمین و حل مشکل سند آن آماده‌ایم این سالن را به‌نام اداره ورزش و جوانان شروع کنیم و در غیر این صورت با واگذاری زمین مورد نیاز از سوی شهرداری این پروژه توسط شهرداری تکمیل خواهد شد.