طرح هرگونه مذاکره در شرایط فعلی یک تنفس مصنوعی به شیطان بزرگ است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) با بیان اینکه هیچ وقت فریب ظاهر دشمن را نخورید؛ اظهار داشت: سرآمد دشمنان اسلام و قرآن آمریکا و انگلیس هستند و سردمداران آنها همیشه در عذاب گرفتارند و حال خوشی ندارند؛ چرا که آنها تکیه گاهی ندارند.

وی با بیان اینکه دشمنان این نظام و در رأس آنها شیطان بزرگ غرق در هزاران مشکل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستند؛ اذعان کرد: در کنار این مشکلات به بدترین شکل مشکل امنیتی دارند و هر جایی ائتلاف تشکیل داده‌اند با بن بست روبه‌رو شده‌اند و تمام قدرت‌های شیطانی با دستان خود برای خویشتن جهنم و باتلاق درست کرده‌‌ اند و تنها سرمایه آنها این است که ملت‌ها را خواب کنند و با کتمان حقایق از ملت‌های خود برای آنها حکمرانی کنند.

امام جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: بعد از کسب این همه تجارب تلخ آنهایی که در داخل بحث مذاکره را مطرح می کنند، این نهایت کم لطفی و بیچارگی است.

باقری‌بنابی همچنین با بیان اینکه برای دشمنان هیچ تضمینی ارزش ندارد و آن ها صرفاً دنبال گاو شیرده هستند؛ افزود: آنها ادعا می‌کنند که امنیت هیچ کشوری به آنها مربوط نیست و با اندک بهانه‌ای همپیمانان خود را در وسط راه رها می کنند!

وی در ادامه خطاب به حامیان مذاکره در داخل کشور اظهار کرد: با کدام تضمین در صدد مذاکره با چنین افراد دغل کار و عهدشکنی هستند؟! در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی به قانون اساسی است و فصل الخطاب رهبری هستند و باید ولی امر تصمیم نهایی را بگیرند و هیچ مقامی حق ندارد مغایر با نظر رهبری گامی برداشته و حرفی بزند و مقام معظم رهبری نیز تنها نجات ابدی کشور را مقاومت می‌داند و من طلبه به وضوح درک می‌کنم که آمریکا ضعیف ترین و ذلیل ترین دوران خود را سپری می کند و قطعاً آمریکای امروز به مراتب ضعیف تر و ذلیل تر از گذشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: از این رو، در چنین مقطع و شرایطی طرح هرگونه مذاکره با آمریکا دادن تنفس مصنوعی به شیطان بزرگ است و به خاطر تبلیغات انتخاباتی دست به گدایی زده است.

 باقری بنابی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و مقاومت ملت آمریکایی که در مقطعی در حیاط خلوت ما بود توسط فرزندان اسلام نه تنها از دور و بر این کشور بلکه از دور و بر کشورهای همسایه نیز دور انداخته شده است.

وی با انتقاد از اوضاع و احوال کنونی حاکم بر بازار و با انتقاد از متولیات نظارت بر وضعیت بازار گفت: وجود ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات با عناوین عریض و طویل خود چه معنا و مفهومی دارد؟! چه کسی و چه مجموعه ای به افزایش لجام گسیخته قیمت‌ها در شهرستان نظارت و برخورد خواهد کرد؟!

امام جمعه بناب بیان کرد: برادرانه به آنها عرض می کنم که شرایط موجود را سر و سامان دهند و باعث نشوند مطالب دیگری مطرح کنم و اقدامات دیگری انجام دهم و اصلاً وظایف و رسالت وجود ادارات عریض و طویل چیست؟!

وی  ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) گفت: ولادت پیامبر گرامی اسلام روح تازه ای در کالبد دنیای آن روز و امروز و بر پیکر جوامع بشری دمید.

باقری‌بنابی گفت: پیامبر مجادله در سخن، پر گویی و دخالت در اموری که به ایشان مربوط نبود، دور کرده بود و همچنین در مورد مردم هم از سه موضوع اجتناب می‌کرد، کسی را مزمت و سرزنش نمی‌کرد و لغزش‌ها و عیوب پنهانی مردم را جستجو نمی‌کرد.