درخشش تیم های برنامه نویسی دانشگاه بناب در مسابقات برنامه نویسی

به گزارش بناب نیوز، در چهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی ACM که دیروز مرحله آنلاین آن برگزار گردید تیم های برنامه نویسی دانشگاه بناب توانستند رتبه های خوبی را بدست آورند.

این سری از مسابقات بین المللی که هرساله برگزار میگردد یکی از مهم ترین و معتبرترین مسابقات برنامه نویسی جهان می باشد که تیم های شرکت کننده در این مسابقه ابتدا باید در مسابقات آنلاین حضور یابند تا جواز حضور در مسابقه حضوری را کسب نمایند. 

همچنین هر دانشگاه سهمیه خاصی برای ارائه تیم در مسابقه حضوری که قرار است روزهای 28 و 29 آذر در دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردد را دارد که میزان سهمیه دانشگاه بناب در این دور از رقابت ها 1 تیم می باشد.

در این سری از مسابقات 5 تیم از دانشگاه بناب به صورت همزمان در سایت کامپیوتر دانشگاه بناب حضور داشتند و در این رقابت ها که از ساعت 14 تا 22 در حال برگزاری بود 8 ساعت پرتلاش و نفس گیر را طی نمودند و در نهایت توانستند با کسب رتبه های 72، 139، 181، 290 ،429 از بین 581 تیم فعال جایگاه خوبی را در این سری از مسابقات بدست آورند و در نهایت تیم DuckDuckCome باحل 5 سئوال از 10 سئوال متشکل از آقایان عارف نوظهور، امیرحسین نیکخو و  رضا عزیزوند به عنوان نماینده دانشگاه در مسابقات حضوری انتخاب گردید.