اختلاس و بی تدبیری به دلیل دوری از دین و نماز است

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام ناصر اصغری، در جلسه شورای اداری شهرستان بناب، جایگاه ارزشمند نماز در نظام جمهوری اسلامی را بسیار مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اگر دستاوردهایی در طول پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته، در سایه توجه و اهتمام به نماز بوده است، چرا که اگر معنویت نبود، کشور ما جایگاه رفیع امروز را پیدا نمی‌کرد.

وی تاکید کرد: مسئولین اجازه ندهند نماز در زندگی شخصی و اداری آنها کمرنگ شود، اگر معنویت در ادارات تقویت شود فضای معنوی در کشور و ادارات حاکم شده و توان کاری هم در کارکنان ادارات بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام اصغری با انتقاد از کم توجهی به اقامه نماز در ادارات اذعان داشت: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی به جای اینکه نماز در ادارات ما پررنگ‌تر شود، کمرنگ‌تر شده است.

وی وقوع برخی آسیب‌ها و مشکلات را به دلیل دوری از دین و نماز دانست و گفت: هر مشکل سیاسی و اقتصادی در این کشور، مشکل فرهنگی را با خود به همراه خواهد داشت، اگر امروز از کم کاری، بی تدبیری، اختلاس و عدم شایسته سالاری گلایه مندیم، و معضلاتی در ادارات وجود دارد، به دلیل دوری از دین و نماز است.