بناب جزو شهرستان‌های قرمز در تصادفات درون شهری و برون شهری است

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، فرمانده نیروی انتظامی بناب در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با انتقاد از عدم تحقق مصوبات شورای ترافیک این شهرستان گفت: شهرستان بناب دارای ۸۰ هزار خودرو شماره گذاری شده است و به جهت مواصلاتی بودن این شهرستان با استان‌های غربی کشور روزانه شاهد تردد هزاران دستگاه خودرو سبک و سنگین از این شهرستان هستیم.

سهراب شفقی افزود: طرح توسعه و احداث پارکینگ خودرو در بناب جز مطالبات اصلی است و مسئولین شهرستان باید در خصوص احداث پارکینگ در این شهرستان تلاش کنند.

وی با اعلام اینکه خرید و فروش سربازی لغو شده است تصریح کرد: مشمولان غایب و سربازان فراری باید هرچه سریع‌تر تکلیف خود را با نظام وظیفه روشن کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اداراتی که در ادارات خود از مشمولان غایب و فراری استفاده کنند، در صورت مشاهده، هزینه یکسال سربازی آنها به عنوان جریمه از ادارات مربوطه اخذ خواهد شد.

شفقی در ادامه نسبت به احتکار کالاهای اساسی هشدار داد و گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور در صورت مشاهده هرگونه کالای احتکارشده با افراد برخورد کرده و از مردم و مسئولین نیز انتظار داریم در این باره با پلیس و نیروی انتظامی همکاری کنند.