صنف ها و واحد های بدون پروانه فعالیت پلمپ می شوند/ ضرورت نظارت بر بهداشت نانوایی ها

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، امین رفیعی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با اشاره به فعالیت واحدهای بدون پروانه فعالیت در سطح شهرستان بناب، گفت: متاسفانه در طول سالیان گذشته به دلیل عدم نظارت نهادهای متولی، واحدهایی بدون اخذ مجوزهای لازم شروع به فعالیت کرده اند و همچنان نیز این مشکل برطرف نشده است.

وی اکثر واحدهای بدون مجوز را مشاورین املاک خودرو عنوان کرد و گفت: حدود ۵۰ واحد مشاور املاک خودرو در بناب بدون مجوز فعالیت می کنند که از نظر حقوقی تمامی قولنامه ها و خرید و فروش این واحدها غیر قانونی بوده و باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.

فرماندار بناب در ادامه نظارت جدی بر نانوایان شهرستان را ضروری دانست و گفت: سلامت مردم باید جزو اولویت های نهادهای نظارتی شهرستان باشد، بنابراین لازم است تمامی افراد شاغل در نانوایان دارای کارت سلامت بهداشت بوده باشند در غیر اینصورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شود.

رفیعی در خاتمه بر استمرار نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: تمامی دستگاه های نظارتی موظفند با هرگونه گرانفروشی و تخلف در بازار برخورد کرده و نظارت های خود را استمرار دهند.

حبیب خانبابائی رئیس اداره صمت بناب نیز در ادامه با اشاره به ساماندهی آژانس های مسافر بری داخل شهری توسط این نهاد، گفت: تمامی آژانس های مسافربری باید برای دفتر صنفی خود از اداره صنعت و معدن بناب پروانه فعالیت اخذ کنند، در غیر اینصورت سهمیه بنزین به آنها تعلق نخواهد گرفت.