مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در بناب برگزار شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از مهر، در این مراسم با شکوه امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاهیان، بسیجیان، روحانیون، طلاب و دیگر قشرهای مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند.

در این مراسم با شکوه که در یک هوای سرد و بارانی برگزار شد، با وجود خیل عظیم عاشقان سردار دل‌ها مصلای بزرگ شهرستان پاسخگوی عاشقان و دلباختگان آن سفر کرده نبود.

حجت الاسلام شیخ عبدالحمید باقری بنابی خطیب توانمند آذربایجان با عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: خصوصیتی که باعث شده اقشار مختلف مردم در ایران و سراسر دنیا اینگونه در سوگ او همراه باشند، تواضع و سادگی شهید سلیمانی است.

وی افزود: هر چند خون سردار سلیمانی مظلومانه ریخته شده ولی هیمنه آمریکای جنایتکار خواهد شکست.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و گروه‌های تکفیری بود و همانطوری که مقام معظم رهبری نیز در پیام تسلیت شهید سلیمانی اظهار کردند، «شهید قاسم سلیمانی آسمانی شد».

بر پایه این گزارش، مردم شهرستان بناب با نوحه خوانی و مداحی در سوگ سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی اشک ماتم ریخته و خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.