فرماندار بناب: مردم مشکلات جامعه را بهتر از مسئولین درک می کنند

به گزارش بناب نیوز، امین رفیعی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات مختلف پرسش و پاسخ با حضور مسئولین و مردم گفت: اجازه بدهیم مردم حرف‌های خود را بیان کنند.

وی ادامه داد: ۴۰ سال است سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم ولی پیشنهاد بنده این است که جشن‌های دهه فجر امسال را برخلاف جشن‌های سال‌های قبل برگزار کنیم و اداره جشن‌ها را به خود مردم بسپاریم و سعی کنیم جشن‌های انقلاب رنگ و بوی مردمی پیدا کرده و برگزاری جشن‌ها را از سیستم دولتی خارج کنیم.

وی اضافه کرد: این مردم ثابت کرده اند همواره در برابر تمامی فشارها و مشکلات ایستاده اند و تا پای جان نیز برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب خاطرنشان کرد: مردم مشکلات را بهتر از مسئولین درک می‌کنند و دولت و کارگزاران نظام هیچ شأنی برای خود قائل نیستند تا مشکلات مردم را حل کنند. از این رو این ایام بهترین فرصت است تا در قالب جلسات پرسش و پاسخ و برگزاری میز خدمت در جهت حل مشکلات مردم قدم برداریم.

رفیعی گفت: کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل شده که مهم‌ترین برنامه حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است، چرا که دهه فجر ویترین و نماد جمهوری اسلامی ایران است و هجمه‌هایی که در طول سال از طرف دشمنان صورت گرفته، مردم با حضور پرشور در برنامه‌های دهه فجر و بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.