اهدای جهیزیه برای نوعروسان نیازمند بنابی

به گزارش بناب نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جمعی از بانوان نیکوکار بنابی موسسه خیریه زینبیه (س) بمناسبت فرا رسیدن عید نوروز عیدی و جهیزیه خانواده‌های نیازمند را تامین و به آن‌ها هدیه کردند.

این بانوان نیکوکار در یک سنت خداپسندانه و به صورت خودجوش و مردمی بخشی از کالا‌های اساسی مورد نیاز خانواده‌های مستضعف و بی سرپرست شامل انواع مواد خوراکی و پوشاک و همچنین جهیزیه و سیسمونی نوعروسان دم بخت را تامین و به خانه آن‌ها فرستادند.

طاهری مسئول خیریه زینبیه (س) بناب گفت: این جهیزیه‌ها شامل کمد، جارو برقی، چرخ خیاطی، چرخ گوشت، پلو پز، اجاق گاز، بخار پز، اتو، لحاف، پتو، پشتی، ساعت دیواری، سرویس آشپزخانه  به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال می باشد که به همت بانوان فعال قرآنی این موئسسه جمع آوری و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

همچنین موسسه خیریه زینبیه که به همت بانوان بنابی اداره می‌شود ۴۰۰ خنچه عیدی شامل برنج، قند، چای، گوشت، ماکارونی، روغن، خشکبار، آجیل و شیرینی در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تهیه و به خانواده‌های بی سرپرست و محروم هدیه کردند.

گفتنی است بانوان نیکوکار موسسه خیریه زینبیه (س) علاوه بر تامین این گونه نیاز‌های خانواده‌های بی بضاعت از ابتدای سال جاری پانصد میلیون ریال هزینه درمان و داروی بیماران نیازمند را تامین و پرداخت کرده اند.