پذیرش بیماران مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از ایسنا، مدیر شبکه بهداشت بناب از پذیرش بیماران مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد و گفت: قسمتی از بیمارستان شامل "امکانات ویژه و24 تخت پذیرش" آماده خدمات دهی به بیماران مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان است.

علی نیرپور در جلسه پدافندغیرعامل شهرستان بناب، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، از مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا طی روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد و افزود: بعد از بستری شدن چندین بیمار مشکوک به کرونا، متاسفانه جواب آزمایش یک فرد 78ساله مثبت اعلام شده و درنهایت بر اثر بیماری جان خود را از دست داد.

وی با بیان این‌که تعداد محدودی از افراد مشکوک به ویروس کرونا نیز تحت نظر هستند، اظهار کرد: تا زمانی که جواب آزمایش‌ این افراد، به طور قطعی اعلام نشود نمی‌توان گفت که این افراد مبتلا به کرونا ویروس هستند.

وی هرگونه ملاقات عمومی در بیمارستان‌های شهرستان را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد و افزود: با توجه به شیوع این ویروس، رعایت حال عمومی بیماران و مراجعه کنندگان، از مراجعه به بیمارستان بناب پرهیز شود و برای درمان بیماری‌های غیر اورژانسی نیز به درمانگاه‌های سطح شهرستان مراجعه شود.

نیرپور از تشکیل تیم پزشکی مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهرستان خبر داد و افزود: تیم پزشکی مجرب شامل پزشک و پرستاران با مراجعه حضوری به منازل بیماران مشکوک به ویروس کرونا محل زندگی آنان را ضدعفونی کرده و با مشاوره و خدمات بهداشتی خانواده بیماران را نیز تحت مراقبت نگه می‌دارند.

وی، 10 روز آینده را روزهای اوج شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: قرنطینه خانگی و تردد غیرضروری در سطح شهر از مهم‌ترین و بهترین روش‌های جلوگیری از این ویروس است.