صادرات 228 میلیون دلاری از بناب / رتبه دوم بناب در رفع موانع تولید

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، امین رفیعی در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب اظهار داشت: به دنبال تشکیل جلساتی در خصوص رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی طی سال جاری بر اساس نتایج ارزیابی های به عمل آمده از سوی استان، شهرستان بناب رتبه دوم استان آذربایجان شرقی را در زمینه رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تشکیل این جلسات باعث افزایش تولید و رونق در سطح شهرستان شده است؛ گفت: جا دارد از مدیران واحدهای تولیدی، صنعتی و اداراتی که در این خصوص نهایت تلاش و همکاری را داشتند تا این امر تحقق یابد، تقدیر و تشکر بعمل آید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با اشاره به هدف گذاری این شهرستان برای صادرات 200 میلیون دلاری در سال جاری تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون به ارزش 228 میلیون دلار انواع کالا از طریق گمرک شهرستان بناب به خارج از کشور صادر شده است که این رقم در سال گذشته 110 میلیون دلار بود و امسال دو برابر سال قبل صادرات از این شهرستان صورت گرفته است.

رفیعی در عین حال تأکید کرد: با وجود مشکلاتی که از لحاظ تحریم داشتیم، صادرات قابل توجهی از این شهرستان صورت گرفته و کارنامه درخشانی برای شهرستان بناب است.