تعطیلی بازار بناب در روز جمعه

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب اعلام کرد با همکاری مجمع امور صنفی و معتمدین محترم بازار و اصناف و کسبه شهرستان، کلیه بازار و اصناف شهر بناب (به استثنای قصابان، نانوایان و سوپر مارکتها) به علت انجام عملیات ضدعفونی در دو نوبت صبح و عصر در روز جمعه 23 اسفندماه تعطیل است.

فرماندار بناب گفت: عملیات سمپاشی و ضدعفونی بازار بناب جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می باشد و با همکاری بسیجیان سپاه ناحیه بناب ، شهرداری، اداره صنعت و معدن و با نظارت مستقیم کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام خواهد شد.

وی ضمن در خواست از مردم و تمامی بازاریان برای  همکاری‌های لازم ، اذعان داشت: جامعه ما مانند یک خانواده است، وقتی یک مشکل و مریضی پیش‌ می آید، به همکاری همه اعضای خانواده نیاز است، به همین خاطر از همه مردم خواستاریم که به دستورات بهداشتی اهمیت بدهند و رعایت کنند و دیگران را نیز به رعایت آن دعوت کنند و با ماندن در خانه، پزشکان ، پرستاران و همه مدافعان سلامت را یاری نمایند.

رفیعی افزود: همه می دانیم بهترین راه غلبه بر این بیماری قطع چرخه انتقال ویروس کرونا است و باید حساسیتها و خطرات را کاملا درک کنیم تا با همکاری و همدلی عمومی قبل از بزرگ شدن مشکلات آنها را حل نماییم.  اگر خدای‌ناکرده مردم و بازاریان محترم همکاری نکنند آثار و تبعات آن برای عموم است و همه درگیر می‌شویم و در آینده ممکن است که مشکلات سختی داشته باشیم و وضعیت قرمز یا سخت‌تری اعلام بشود و کار‌هایی که امروز می‌توانیم با اختیار ترک کنیم و بسیار تأثیرگذار است در آن زمان باید با اجبار این کار‌ها را انجام دهیم که متاسفانه تأثیر آن قطعا از اقدامات امروز کمتر خواهد بود .