ضدعفونی و گندزدایی بازار بناب با مواد شوینده شیمیایی / خودداری از تردد در مسیرهای سمپاشی شده

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، امین رفیعی فرماندار بناب ضمن اعلام خبر سمپاشی سراسری بازار شهر بناب، از مردم شهرستان درخواست کرد با توجه به وسعت و گستردگی سمپاشی امروز نسبت به روزهای قبل،  تا ٤٨ ساعت آینده از تردد در مسیرهاي سمپاشی شده جداً خودداری نمایند.
وی افزود به منظور پیشگیری از عوارض استنشاق گازهای متصاعد شده از مواد شوینده شیمیایی و اثرات نامطلوب آن بر سیستم تنفسی شهروندان گرامی،  از آحاد مردم شریف شهرستان می خواهیم حداقل تا ٤٨ ساعت از تردد در مسیرهای گندزدایی شده جداً خودداری نمایند.

رفیعی همچنین از بسیجیان سپاه ناحیه بناب، کارکنان شهرداری، اداره صنعت و معدن، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، معتمدین و اصناف و کسبه بازار بناب به خاطر همکاری در امر سمپاشی بازار تشکر نمود و اطمینان داد که کار گندزدایی بازار به طور متوالی و جدی در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به صحبتهای اخیر رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مبنی بر افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان، اظهار امیدواری کرد مردم با ماندن در خانه های خود و اصناف و کسبه بازار شهرستان بناب نیز با تعطیل کردن مغازه های خود مدافعان سلامت شهرستان را در راستای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا یاری نمایند.