امسال پذیرش مهمان نوروزی نخواهیم داشت / تمامی پارک ها و اماکن عمومی تعطیل هستند

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری بناب، محبوب تیزپاز نیاری ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: امسال با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان ،پذیرش مهمان نخواهیم داشت و هیچ گونه خدمات رفاهی به مهمانان داده نخواهد شد.

شهردار بناب افزود: در همین راستا و با هدف جلوگیری از تجمع های تفریحی تمامی پارک ها و اماکن عمومی برای مسافرین نوروزی تعطیل می باشد لذا از هموطنان درخواست داریم بناب را برای نوروز ۹۹ انتخاب نکنند.

وی از اقدامات گسترده شهرداری بناب در راستای مبارزه با ویروس کرونا خبرداد و گفت: از اولین ساعات اعلام شیوع این بیماری شهرداری بناب از تمامی امکانات و ظرفیت های خود در راستای مبارزه با این ویروس استفاده کرده است و تا به امروز سطح وسیعی از کوچه و معابر شهر را گندزدایی و ضدعفونی کرده است.

تیزپاز نیاری تصریح کرد: دو دستگاه خودروی آتش نشانی، دو تانکر شستشوی بزرگ، بیش از  ۲۵ نفر نیروی مستقیم عملیاتی و سایر امکانات موجود در راستای مبارزه با کرونا در بناب استفاده شده است و تمامی مواد ضدعفونی کننده و شوینده مورد استفاده در سطح شهر از اعتبارات تخصیص یافته شورای اسلامی شهر تهیه و استفاده شده است.

شهردار بناب در پایان با تاکید بر اینکه خانه امن ترین جا برای جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا است گفت:  از تمامی همشهریان تقاضا داریم در ایام نوروز امسال حتی المقدور از تردد در سطح شهر خودداری کنند و بازدیدهای نوروزی خود را به زمان دیگری موکول کنند.