تعطیلی بازار و صنوف غیرضروری بناب تا 15 فروردین

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بناب، فرماندار شهرستان بناب گفت: طی جلسه ای که عصر امروز شنبه دوم فروردین با فعالین بازار و مسئولین اتحادیه های صنفی برگزار شد، مقرر گردید بازارها و اصناف غیرضروری بناب تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند.

امين رفيعي در خصوص مقابله با انتشار ویروس کرونا گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و با هماهنگی اتحادیه های امور صنفی و اتاق اصناف بناب مقرر شد تنها صنوفی که در تامین مایحتاج روزمره و ضروری مردم نقش دارند آنهم با رعایت موارد بهداشتی، تا پایان ایام نوروز به کار خود ادامه دهند و بقیه صنوف از فردا تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند.
وی افزود: خواربار فروشان، سوپرمارکتها، نانوایان، قنادان، قصابی ها، میوه و سبزی فروشی ها، داروخانه و لوازم بهداشتی ها مجازند با رعایت موازین بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند و تعمیرگاه های لوازم خانگی و خودرو و لوازم یدکی ها نیز طبق لیست کشیک که اتحادیه مربوطه تنظیم و اطلاع رسانی خواهد کرد، فعالیت خواهند نمود. 
رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا بناب افزود: فعالیت میادین میوه و تره بار و خشکبار بناب نیز تا ساعت ۱۲ خواهد بود و در این مدت نظارت لازم بر اجرای دقیق این مصوبه اعمال و از فعالیت غیر مجاز اصناف جلوگیری خواهد شد. 
رفیعی از همه مردم شهرستان درخواست نمود با رعایت موارد بهداشتی و عدم حضور در بیرون از خانه ها،  یاریگر همکاران شبکه بهداشت و کادر درمانی بیمارستانها باشند و کمک کنند تا چرخه تولید و تکثیر ویروس قطع شود.