تقدیر پرهام کوچولو و مردم قدرشناس بناب از پلیس

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان با تاکید بر این که مقدس ترین ماموریت ما ایجاد فضای امن و آرام برای عموم مردم می باشد اظهار داشت: در سالجاری با برنامه ریزی منسجم و هدفمند، افزایش امنیت در این شهرستان را با جدیت تمام پیگیری می کنیم.

سرهنگ سهراب شفقی ادامه داد: در همین راستا و با افزایش برنامه های پیشگیرانه با معتادان متجاهر و سارقان برخوردهای موثری صورت گرفت که تقدیر عموم مردم را به همراه داشت.

وی خدمت به مردم و تامین امنیت و آرامش آنان را از موهبت های الهی به تک تک ماموران پلیس عنوان کرد و افزود: در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است در روزهای اخیر در پی دستگیری سارقان خانه باغ های سطح شهرستان بناب توسط پلیس، پرهام کوچولوی بنابی با حضور در ستاد فرماندهی شهرستان با تهیه دست نوشته ای از سرهنگ سهراب شفقی فرمانده انتظامی شهرستان بناب به جهت تامین امنیت مطلوب شهرستان و نیز رئیس کلانتری 12 معلم که قوغازهای به سرقت رفته وی را کشف و به خودش برگردانده است تقدیر کرد.

همچنین جمعی از مردم و باغداران بناب با تهیه و نصب بنر، از اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی شهرستان در برخورد با مجرمان و تامین امنیت شهرستان قدردانی کردند.