اجرای محدودیت تردد بین شهری ادامه دارد / دوربین های ثبت تخلفات در بناب فعال است

به گزارش بناب نیوز، سهراب شفقی، در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح محدودیت تردد به داخل شهرستان ها، از ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهرستان جلوگیری بعمل خواهد آمد و درصورت ورود خودروهای غیر بومی، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

وی افزود: برابر ابلاغیه های واصله تردد وسایل نقلیه باربری و حمل کالاهای اساسی، مواد سوختی و فاسد شدنی، محصولات بهداشتی و ضدعفونی بلامانع است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب ادامه داد: ملاک خودروها برای ورود به شهرستان، پلاک شهرستان و درصورت داشتن پالاک غیر از شهرستان مدارک هویتی نظیر کارت ملی و بیمه نامه خودرو است.

شفقی تصریح کرد: ادامه اجرای طرح محدودیت تردد خودروها، منوط به تصمیم و ابلاغ سلسله مراتب خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: از اوایل سال جاری دوربین های ثبت تخلفات جاده ها آنلاین بوده و برابر تابلوهای نصب شده برای هر مسیری سرعت مجاز تعیین گردیده که به عنوان مثال در محور بناب - مراغه و بالعکس، تخطی از سرعت بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت سرعت غیرمجاز محسوب شده و از طریق پایش تصویری جاده ها مورد جریمه قرار خواهند گرفت لذا از شهروندان عزیز انتظار می رود که در رعایت مقررات جدی باشند.