کمک 6.5 میلیارد ریالی مردم بناب به آسیب دیدگان از کرونا

به گزارش بناب نیوز به نقل از تسنیم، رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با سراسر کشور در شهرستان بناب نیز در حال اجرا است که مردم و مسئولین شهرستان بناب نیز در آستانه ماه مبارک رمضان، فرمان ولی امر خود را لبیک گفته و بار دیگر دور هم جمع شده اند تا کمک حال خانواده‌های آسیب دیده باشند.

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه به امر پروردگار و با اشاره مقام عظمای ولایت مردم بار دیگر حماسه آفریدند اظهار داشت: در این رزمایش، مردم، مسئولین، سپاه پاسداران، معتمدین و ...  جهاد و ایثار و مواسات کردند.

وی افزود: امروز مردم با جان و مال خود جهاد می کنند و همینکه پیام رهبر معظم انقلاب به گوش مردم رسید، هزاران بسته غذایی برای طبقات محروم و خانواده های آسیب دیده در مصلی اعظم شهستان بناب به همت همه  مردم و مسئولین جمع شده است.

امام جمعه شهرستان بناب در ادامه خاطر نشان کرد: اگر انسان‌ها به یکدیگر رحم کنند و انصاف داشته باشند خداوند هم بلایا را دفع خواهد کرد و از خداوند مهربان می‌خواهیم به حرمت امام زمان (عج) این بلا را از کشور دفع کند.

سرهنگ پاسدار عمران دوستی فرمانده سپاه شهرستان بناب نیز اظهار داشت: رزمایش مؤمنانه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در شهرستان بناب همزمان با سراسر کشور با حمایت و پشتیبانی سپاه عاشورا و با همت امام جمعه، سپاه، فرماندار، پایگاه‌های مقاومت بسیج، اداره صمت، واحدهای تولیدی و اصناف در حال اجرا  است.

وی افزود: مرحله عملیاتی این رزمایش توسط پایگاه های مقاومت بسیج محلات اجرایی خواهد شد و این رزمایش بر حسب ضرورت تا پایان دوره شیوع ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه می‌دهد که همکاری مردم نقش مهمی در تحقق اهداف مورد نظر دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در ادامه خاطر نشان کرد: در این رزمایش 1640 بسته حمایتی به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بسیجیان در بین خانوارهای آسیب دیده توزیع خواهد شد.