کمک 10 میلیادر ریالی خیران بنابی به حوزه درمان/ 221 بیمار کرونایی در بناب

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، علی نیرپور در جلسه مجمع سلامت شهرستان و ستاد شهرستانی مقابله با کرونای بناب با ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا 771 نفر با علائم مشکوک و مثبت به بیمارستان بناب مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 221 نفر با نتیجه مثبت قطعی تشخیص و 98 نفر از آنها بستری و مابقی بدون بستری درمان شده‌اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از بیماران بستری مثبت کرونا را بیماران سایر شهرها تشکیل می‌دهند؛ افزود: تاکنون هشت بیمار فوتی با علائم مثبت داشته‌ایم.

نیرپور ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه مردم و ادارات از جمله بسیج، شهرداری، اعضای شورای تأمین و به ویژه خیرین تصریح کرد: تاکنون حدود یک میلیارد تومان مردم شهرستان در قالب وسایل بهداشتی و نقدی به حوزه درمان شهرستان کمک کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب سپس فاضلاب شهرک ولی عصر(عج)، آبیاری قسمتی از اراضی با فاضلاب، اتلاف سگ‌های ولگرد، محل دفن زباله در بناب و مشکلات بهداشتی میدان دوّاب را به عنوان چالش‌های جدی بهداشتی در شهرستان بناب برشمرد و خواستار حل آنها شد.

این گزارش حاکی است، در ادامه این نشست، از خیرین حوزه سلامت در شهرستان بناب با اهدای لوح تقدیر بعمل آمد.