نخستین دوره دانشجویان دکتری زبان انگلیسی واحد بناب از پایان‌نامه خود دفاع کردند

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، سید‌عبدالله حجتی در حاشیه جلسه دفاع پایان‌نامه نخستین فارغ‌التحصیلان مقطع‌‌ دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب گفت: این جلسه دفاع با عنوان «بررسی شکل‌گیری هویت معلمان در بلندمدت و نحوه عاملیت آنها و نیز عوامل تاثیر‌گذار بر تقویت و ارتقای هویت و ارتقای حرفه‌ای معلمان» و «ارتباط آموزش بازتابی و خودکارآمدی معلمان و استادان درشته‌های فنی، علوم انسانی و آموزش زبان انگلیسی می‌باشد»در این دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: از رساله این دانشجویان در مجلات معتبر بین‌المللی دو مقاله به چاپ رسیده و دو مقاله دیگر در حال داوری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ دانشجو در مقطع دکترا در این واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند و شاهد افزایش دانشجویان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در این مقطع نیز هستیم.

حجتی با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۰ رشته در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برای ادامه تحصیل وجود دارد، افزود: این رشته‌ها شامل« آموزش زبان انگلیسی، حسابداری، ادبیات فارسی، ادبیات فارسی غنایی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تطبیقی، مدیریت توسعه، ماشین‌های کشاورزی، مکانیک، تبدیل انرژی و...» است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی به منظور افزایش تعداد رشته‌ها از جمله مدیریت آموزش، مدیریت بازرگانی، فقه ومبانی حقوق و چندرشته دیگر انجام شده و به احتمال قوی از سال آینده در این رشته‌ها نیز دانشجو جذب خواهیم کرد.

این مقام مسئول درباره نخستین فارغ‌التحصیلان رشته زبان انگلیسی دکتری این دانشگاه نیز گفت: فرزاد رستمی و شبنم کوروش‌خانشان دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب به عنوان نخستین فارغ‌التحصیلان این مقطع در رشته زبان انگلیسی در این دانشگاه توانستند از پایان‌نامه خود دفاع و موفق به اخذ مدرک شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب افزود: استاد راهنمای این دانشجویان دکتر محمدحسین یوسفی بود واستاد مشاور این دانشجویان دکتر سید‌حسین کاشف و دکتر داود امینی وهیئت داوران هم دکتر حسن اسدالله‌فام و دکتر اصغر سلیمی و دکتر هدایت اسلامی بودند.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در رشته زبان انگلیسی در تمامی مقاطع تحصیلی دانشجو دارد و هم‌اکنون بیش از۲۳ دانشجو در مقطع دکتری در حال علم آموزی هستند.