مؤسسات خیریه ای که مجوز لازم را ندارند، تعطیل می شوند

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، امین رفیعی در جلسه کار گروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان بناب با اشاره به اهمیت این کار گروه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالا و انسجامی که در مسئولان شهرستان وجود دارد باید از این ظرفیت برای کاهش مسائل و مشکلات اجتماعی استفاده کرد.

وی با تبریک دهه کرامت گفت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس را بطور باشکوهی گرامی خواهیم داشت؛ چرا که دفاع مقدس جزو افتخارات ماست و باید اهمیت این مناسبت را به نسل جدید جامعه انتقال دهیم.

رفیعی سپس با اشاره به اوضاع کرونایی حاکم بر کشور و شرایط پسا کرونا افزود: ضربه‌ای که جامعه در مقطع پساکرونا خواهد دید و تبعات اجتماعی آن گسترده‌تر و سخت‌تر از تبعات اقتصادی آن است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به ظرفیت بالای مؤسسات خیریه در شهرستان بناب تصریح کرد: اخیراً متأسفانه شاهد فعالیت برخی از این مؤسسات خیریه در فضای مجازی هستیم که فاقد مجوزهای لازم هستند و با اعلام شماره حساب اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مالی می‌کنند.

رفیعی تأکید کرد: متأسفانه فعالیت مؤسسات خیریه غیرمجاز مؤسسات خیریه دارای مجوز را تحت الشعاع قرار داده‌اند و از طریق پلیس فتا و سایر مراجع دیگر پیگیری‌های لازم انجام و نسبت به تعطیلی مؤسسات بدون مجوز اقدام خواهد شد.

به گفته وی، هم اکنون 14 مؤسسه خیریه با اخذ مجوز از فرمانداری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در سطح شهرستان بناب فعالیت می‌کنند.