در بحث اشتغال با هیچ‌کس تعارف و شوخی نداریم

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه در بحث ایجاد اشتغال در منطقه با هیچ‌کس تعارف نداریم؛ اظهار داشت: سرمایه‌گذارانی که برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری به این شهرستان می‌آیند، مسوولان شهرستان همکاری لازم را با آنها به عمل آورند و قبل از دادن جواب منفی به استعلامات حتماً با فرماندار محترم شهرستان هماهنگی کنند.

نماینده بناب با تأکید بر ضرورت پیگیری مشکلات و خواسته‌های مردم توسط مسوولان شهرستان گفت: اداراتی که برای توسعه شهرک صنعتی و ایجاد اشتغال مرتبط هستند، باید هماهنگی‌های لازم را در سطح شهرستان داشته باشند؛ چرا که در بحث اشتغال با هیچ‌کس تعارف و شوخی نداریم.

وی، سپس با اشاره به اینکه مردم به‌خصوص افراد بیکار جامعه سخت در فشار هستند؛ افزود: لازم است برای ایجاد اشتغال در شهرستان تلاش مضاعف نماییم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکریم سرمایه‌گذاران در شهرستان ضروری است همچنین ضرورت کارآمدی ادارات؛ یادآور شد: هر قدر می‌توانیم باید، برای ایجاد اشتغال بیشتر قدم برداریم.

باقری‌بنابی در ادامه خاطرنشان کرد: بحث اشتغال و بیکاری در شهر ما تا حدودی نسبت به گذشته کمرنگ‌تر شده است، از این‌رو امیدواریم با تلاش‌هایی که در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری در سطح شهرستان انجام می‌شود، در ماه‌ها و سال‌های آتی شاهد جهش‌های خوبی در حوزه عمران، آبادانی و اشتغال در شهرستان بناب باشیم.