حجتی رفت، رضوی پور آمد

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، خبر تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در حالی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که دکتر سیدعبدالله حجتی رئیس سابق واحد بناب در گفتگوی خبری هفته پیش خود با برخی رسانه‌ها در شهرستان با رد انجام تغییرات در مدیریت واحد بناب آن را یک شایعه خوانده بود.

قرار است شنبه هفته آتی آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و با تکریم دکتر سیدعبدالله حجتی، دکتر سیدابوالفضل رضوی پور به عنوان رئیس جدید واحد بناب معرفی شود.

اول آذر ماه سال 1395 دکتر حجتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب را با حدود 5 هزار و 200 دانشجو تحویل گرفت و گفته می شود هم اکنون این واحد دانشگاهی دارای دو هزار و 500 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است.

این گزارش حاکی است، در سال های نه چندان دور با اشتغال به تحصیل قریب به 11 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، این واحد از لحاظ درجه دانشگاهی به عنوان واحد بسیار بزرگ محسوب می شد.

شهرستان بناب با حدود 150 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و به لحاظ وجود دانشگاه‌ها، مراکز متعدد علمی و همچنین حوزه علمیه بسیار قوی حضرت ولی عصر(عج) به شهر حوزه و دانشگاه در منطقه شهرت یافته است.