پیشرفت چشمگیر بناب در تمام حوزه ها طی سالیان اخیر / صادرات بیش از 180 میلیون دلاری بناب در 6 ماهه نخست سال جاری

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، فرماندار سابق بناب در جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید با ارائه گزارشی از این شهرستان گفت: علیرغم اینکه شهرستان بناب در مسیر جغرافیایی و موقعیت جغرافیایی خاصی قرار دارد ولی در سایه تدبیر و وحدت و همدلی بین اعضای شورای تأمین شهرستان شاهد آن هستیم که مشکل اساسی در این شهرستان نباشد.

امین رفیعی درآیین تکریم خود به عنوان فرماندار سابق شهرستان بناب که با حضور علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، داشتن روحیه تعامل و همدلی بین مردم و مسئولین شهرستان را عامل پیشرفت این شهرستان اعلام و اظهار کرد: این وحدت و همدلی باعث شده که شهرستان به دور از تنش باشد.

وی گفت: با وجود وجود مشکلات و تنگناهای مالی در کشور 14 درصد بیمه شدگان در شهرستان افزایش یافته است و طی شش ماهه نخست امسال بالغ بر 186 میلیون دلار کالا از طریق گمرک بناب به خارج از کشور صادر شده است که این میزان در 6 ماهه نخست سال گذشته 12 میلیون دلار بود.

رفیعی در ادامه اظهار کرد: بر اساس ارزیابی اخیر کارشناسان وزارت کشور فرمانداری بناب از رتبه دوازدهم به رتبه دوم در بین فرمانداری های استان ارتقاء یافته که نشان از تلاش و همکاری مجموعه خدوم فرمانداری دارد.