بناب باید به جایگاه اصلی خودش برگردد / استفاده از کلمه «برخوردار» برای بناب ظلم است

به گزارش بناب نیوز به نقل از فارس، شهریار فتحی در مراسم معارفه خود با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد با استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان برای ارتقای شهرستان قدم برداریم؛  اظهار داشت: متأسفانه در سال های اخیر هر وقت نام بناب مطرح شده با کلمه «برخوردار» همراه بوده است ولی نباید اجازه دهیم که کلمه «برخوردار» در ذهن مسئولان تداعی پیدا کند.

وی افزود: با وجود اینکه بناب دارای ظرفیت های بسیار بالایی است ولی استفاده از کلمه «برخوردار» به نوعی ظلم به این شهرستان است.

فرماندار بناب تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان برای ارتقای شهرستان قدم برداریم و بناب را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

فتحی خاطرنشان کرد: دنبال حاشیه نخواهیم بود و نخواهیم گذاشت حاشیه وارد مجموعه شهرستان شود.

وی تأکید کرد: مدیرانی که خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند قاطعانه از آنها حمایت خواهیم کرد و تلاش خود را جهت توسعه و پیشرفت شهرستان به کار خواهیم بست.

گفتنی است شهریار فتحی، متولد 1357 در تبریز، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به سرپرستی بخشداری خواجه، ریاست اداره دبیرخانه و اداره امور اداری استانداری و معاونت اداری و مالی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی اشاره کرد.

وی به عنوان یازدهمین فرماندار شهرستان و سومین فرماندار دولت تدبیر و امید از امروز بطور رسمی کار خود را در این شهرستان آغاز کرد.