نگاه حمایت‌ گرایانه بانک‌ها عامل اساسی رشد و رونق تولید در شهرستان خواهد بود

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بناب،  جلسه بررسی ارتقای رتبه و سطح بانک ها و بررسی راهکارهای حمایت از تولید و سرمایه گذاری در شهرستان با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ، مدیران بانک‌های استان و معاون اداره کل امور اقتصاد و دارائی استان برگزار شد. 

در این جلسه فرماندار شهرستان بناب با بیان اینکه بانک‌ها در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار دارند گفت امروز پس از کادر درمان ، کارکنان بانک‌ها در بیشترین معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند ولی با این وجود در هیچ شرایطی سنگرهای اقتصادی را خالی نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم بناب مردمی تلاش‌گر و دارای هوش اقتصادی بالا می‌باشند گفت: وجود صنایع و واحدهای بزرگ تولیدی خود گواه روشنی است بر ضرورت حمایت حداکثری مسئولین از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران که بانک‌ها در این خصوص با داشتن نگاه حمایت‌گرایانه از جمله اعطای تسهیلات و ... می‌توانند گامی اساسی در رشد و رونق تولید در شهرستان بردارند.
وی همچنین از صنعتگران و واحدهای تولیدی هم خواست تا با بازپرداخت به موقع وام ها، زنجیره تولید در شهرستان را قطع ننمایند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هم در این جلسه با بیان اینکه مردم بناب تعصب بالایی نسبت به شهر و دیار خود دارند گفت: مشتری مداری شرط اصلی در مدیریت بانک‌ها باید باشد.

وی تاکید کرد: در صورتیکه مدیران بانک مشتری مداری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند بی شک سیل عظیم سرمایه‌ بنابی ها در هر کجای کشور که باشند روانه بناب خواهد شد که در صورت تحقق این مهم، حتی بانک ها بی‌نیاز از اعتبارات دولتی می‌شوند.
وی افزود متاسفانه عدم مدیریت درست باعث شده تا واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه‌های خود را از بناب خارج کنند.