نشست روسای هیات های ورزشی کشتی استان به میزبانی بناب برگزار شد

به گزارش بناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بناب، همزمان با ۱۸ دی ماه سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی، با حضور علیزاده رئیس هیات کشتی استان، بالغ معاون فرماندار بناب، سید مجید یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان بناب و روسای هیات های کشتی شهرستان های استان، نشست هیات کشتی استان به میزبانی شهرستان بناب برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بناب در این نشست با اشاره به اینکه کشتی ورزش پر افتخار کشور است، خاطر نشان کرد: بوی پهلوانی و جوانمردی در این رشته ورزشی همیشه جاری بوده و کشتی جایگاه ویژه ای در ورزش کشور دارد.

حمید بالغ با اشاره به وضعیت کرونایی کشور تصریح کرد: متاسفانه با شروع همه گیری کرونا ورزش کشتی با چالش جدی مواجه شد؛ امیدواریم به زودی با شکست کرونا به روزهای خوش گذشته در کشتی ایران بازگردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب نیز در این نشست با اشاره به مشکلات خانه های کشتی در شهرستان ها تصریح کرد: همواره کشتی ورزش اول کشور نامیده می شود ولی متاسفانه این رشته در شهرستان ها همیشه محروم بوده و هیات های کشتی در خانه کشتی شهرستان ها مستاجرند!

سید مجید یزدانی در ادامه با اشاره اینکه کشتی ورزش محرومان است، افزود: انتظار می رود مسئولین ورزشی در سطح ملی و استانی از نظر مالی بهای بیشتری به این ورزش بدهند.

وی همچنین با تاکید بر روحیه پهلوانی و جوانمردی در رشته کشتی خاطرنشان کرد: جایگاه و شان پیشکسوتان این رشته و دست اندر کاران آن باید در اولویت قرار گیرد.

یزدانی در انتها با اشاره به وضعیت کنونی کرونایی افزود: اکنون با وجود شرایط کرونایی بهترین زمان برای آموزش است و ورزش و جوانان بناب نیز آمادگی لازم را برای برگزاری دوره های مجازی مربیگری در رشته های ورزشی بویژه کشتی را دارد.