برگزاری 120 برنامه فرهنگی و اجتماعی طی دهه فجر در شهرستان بناب

به گزارش بنبا نیوز به نقل از مهر، سرهنگ یحیی حیدری در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان ترتیب یافته بود، با اعلام این خبر تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌های تدارک دیده شده با حضور اندک مردم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ۱۲۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدایی به منظور گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح شهرستان تدارک دیده شده است که در ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف شهر و روستایی این شهرستان برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال به جای راهپیمایی همایش خودرویی، موتورسواری و دوچرخه سواری انجام خواهد شد، از مسئولان شهرستان خواست با حضور ابواب جمعی و خودروهای اداری در این همایش باشکوه شرکت کنند.

مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بناب همچنین برگزاری رژه موتوری و خودرویی، برگزاری نشست‌های گام دوم انقلاب، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افتتاح ۶ باب خانه محروم، اهدای ۱۶ فقره جهیزیه برای نوعروسان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از دیگر برنامه‌های شهرستان در ایام الله دهه فجر اعلام کرد.